Celková délka 18 km – realizováno 0,6 km (z toho 0,6 km cyklostezky)
Skládá se z Kohoutovické radiály, Centrální východozápadní trasy a Podolské radiály. V západní části bylo započato výstavbou a bylo by proto účelné dovést trasu minimálně do centra města. Studijně byla prověřena až do oblasti Mendlova náměstí. V cestě ji však leží územně nedořešené prostory vlastního Mendlova náměstí a Pekařské na jedné straně a prostor CD centra a Nová městská třída na straně druhé. Jedná se však o nesmírně důležitý koridor, který do budoucna propojí město západní a východní část města. Napojení východního sektoru města se jeví jako stěžejní. V průběhu času byly studijně prověřovány trasy po ulici Francouzské, Křenové i Bratislavské. Ve zmiňovaných variantách narazilo vedení cyklistů v ulici na nutnost většího či menšího omezení počtu parkovacích míst. A to se ukázalo jako politicky neprůchodné. Posledním možným řešením je propojení podél drážního tělesa s návazností na lávku Koliště. Napojení Slavkovského bojiště po tělese staré Líšeňské trati se jeví směrově a sklonově nejvhodnější.
- R43 – Bellova
- Bellova
- Podjezd Libušina třída
- Libušina tř. – Svahová
- Svahová
- Přejezd Návrší Svobody
- Potocká
- Šárka
- Antonína Procházky
- Procházky – Pisárecká
- Pisárecká
- Pisárecký most
- MUK Hlinky
- Hlinky
- Hlinky – přejezd Křižkovského
- Mendlovo náměstí
- Pekařká
- Přejezd Husova
- Šilingrovo náměstí
- Starobrněnská
- Zelný trh
- Přejezd Masarykova
- Orlí
- Přejezd Benešova
- CDC
- Lávka Koliště
- Garáže Vlhká
- Vlhká
- Vlhká – Špitálka
- Vlhká – Špitálka – lávka
- Přejezd Špitálka
- Špitálka – Svitava
- Lávka Svitava
- Svitava – Kuklenská
- Kuklenská
- Geislerova
- Táborská
- Tramvaj Nezamyslova
- Nezamyslova
- Pod sídlištěm
- Přejezd tramvajové tratě Líšeň
- Ostravská I
- Stará Líšeňská trať
- Napojení Podolí
- Napojení Podolí – křížení Holzova