Skip to main content

4 Comments

  • Martin napsal:

    No podle mě by tam měli udělat klasický přejezd pro cyklisty (kde cyklista nemá přednost – prostě musí počkat, až je volno). Třeba jak je na příkladu z Olomouce… Ideální by byl přejezd se světly, která by byla synchronizovaná s křižovatkou. Ale to je v Brně hudba budoucnosti.
    Je nesmysl tahat cyklisty po chodníku sem a tam.
    Místo aby se jedinou „souvislou“ cyklo-osu v Brně (stezku kolem Svratky) snažili udělat pohodlnější a plynujelší, staví nám tam napříč zábradlí… Achjo…

  • Ŕezníček, Brno napsal:

    Je potřeba ale objektivně uznat, že pár metrů dál je světelný přechod a regulátoři zřejmě chtějí, aby cyklisté využívali tento přechod a nejezdili přes koleje. Osobně jsem také v těchto místech přejížděl Renneskou, ale určitě není v souladu s předpisy silničního provozu.

    • JaM napsal:

      V daném místě přejíždění kolejí bylo naprosto s předpisy. Paradoxně pokud jste přejížděl a současně přecházel chodec, tak chodec porušoval zákon, byl blíže jak 50m od přechodu. Současná úprava porušování podporuje, protože nevěřím že se po chodínku k tomu přechodu bude chodit pěšky.

  • Radek napsal:

    Me osobne to prechazeni v danem miste prislo bezpecnejsi, nez na nedalekem prechodu, kde auta zavodi, ktere stihne driv opustit krizovatku a nekdy jsem si nebyl jisty, jestli pred prechodem stihne zabrzdit. Ale takovych „vstricnych kroku“ je po Brne vic. Svitavske nabrezi se opravuje, takze nejdriv nasazeli bez varovani do cyklostezky vrty, mesic na to tam dali cyklistum vjezd zakazan a jezdete si kde chcete. Ani slovo o tom, co se tam deje a proc, nejake znacene objizdne trasy, nic…

Napište komentář